Badanie na ojcostwo - jak to wygląda z punktu widzenia pacjenta?
 
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Badanie na ojcostwo – jak to wygląda z punktu widzenia pacjenta?

Wiele jest powodów dlaczego podejmujemy się takiego badania na ojcostwo. Najczęściej mężczyźni chcą po prostu się przekonać czy są ojcem biologicznym swojego dziecka, czasem upewniają się kobiety a czasem dziadkowie zlecają test DNA aby sprawdzić czy na pewno posiadają wnuki. Taki test jednoznacznie określa czy mężczyzna jest ojcem dziecka.
Kto najczęściej sięga po badanie na ojcostwo, Jak badanie na ojcostwo wygląda z punktu widzenia pacjenta, Czy za badanie na ojcostwo można przepłacić, Jak uniknąć ukrytych kosztów w badaniu na ojcostwo

Kto najczęściej sięga po badanie na ojcostwo?
Jak badanie na ojcostwo wygląda z punktu widzenia pacjenta?
Czy za badanie na ojcostwo można przepłacić?
Jak uniknąć ukrytych kosztów w badaniu na ojcostwo?

Kto najczęściej sięga po badanie na ojcostwo?

Pośród zleceniodawców takich badań ojcostwa zdecydowaną większością stanowią mężczyźni lecz korzystają z niego również kobiety lub rodzice potencjalnego ojca. Najbardziej popularnym powodem we wszystkich przypadkach jest sprawdzenie czy dziecko, które dopiero się urodzi lub urodziło jest ich biologicznym potomkiem.

Jak badanie na ojcostwo wygląda z punktu widzenia pacjenta?

Badanie DNA na ojcostwo przebiega w sposób bardzo prosty i szybki, najczęściej na dwa sposoby: korespondencyjnie lub w placówce medycznej. Metoda korespondencyjna jest dla klientów oczekujących dyskrecji i komfortu. Samo badanie DNA jest bardzo proste – wystarczy wykonać wymaz z wewnętrznej części policzka co można przeprowadzić samemu i trwa to kilka sekund.

Czy za badanie na ojcostwo można przepłacić?

Najważniejsze co powinniśmy zrobić to upewnić się że laboratorium, z którego zamierzamy skorzystać ma akredytację, gwarantuje wynik ze 100% pewnością oraz nie namawia nas do innych usług. Koszt badań na ojcostwo wynosi obecnie w Polsce od 600 do 2000 zł zależnie od dodatków do badania. Cena testu na ojcostwo nie powinna być jedyną sugestią przy wyborze laboratorium, które często czeka na dodanie nam innych płatnych usług, więc powinniśmy upewnić się czy instytucja oferuje nam wyniki ze 100% skutecznością za cenę badania DNA znaną z góry.

Jak uniknąć ukrytych kosztów w badaniu na ojcostwo?

Laboratoria naliczają często większe opłaty na koszty dodatkowych ubezpieczeń badań, ponownej analizy, wysyłki wyników testu na ojcostwo, koszty poniesione przez obsługę do przeprowadzenia testu DNA na ojcostwo i wiele innych rzeczy. Aby uniknąć większych kosztów badania DNA należy dokładnie sprawdzić opinie na temat danej placówki oraz przejrzeć co gwarantuje badanie w określonej cenie, aby upewnić się że unikniemy ukrytych kosztów.

https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_01.png

WIĘCEJ BADAŃBadania genetyczne w CentrumDNA

Testy na ojcostwo
Ustalenie ojcostwa nigdy nie było prostsze. Wykonaj badanie i zyskaj bezcenną pewność.
Nietolerancje pokarmowe
Ciągłe wzdęcia i zaparcia? Odkryj wroga w jedzeniu.
Test zdrady
Prosty sposób na sprawdzenie wierności partnerki - nawet w 24 godziny.
Test na raka jelita grubego
Pragniesz cieszyć się życiem jak najdłużej, ale obawiasz się kolonoskopii? Wykonaj ColoAlert!

ZAREZERWUJ TERMINUmów wizytę w domu lub w placówce

Chcesz umówić się na badanie? Wypełnij formularz, a my do Ciebie oddzwonimy i wszystko zorganizujemy.

Szybkie terminy badań

Wizyta nawet następnego dnia!

Bezpłatne konsultacje

Tel. 534 942 008

UMÓW WIZYTĘ

    Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

    Book your visit

      Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_02.png
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_07.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_08.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_02.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_04.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/experience_02.png

      LIST OF ALLFrequently Asked Questions

      What products are cosmetics?

      Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework. Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail. Keeping your eye on the ball while performing a deep dive on the start-up mentality to derive convergence on cross-platform integration.

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.

      Is animal testing legally required?

      Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.

      What are the alternatives to testing?

      Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment.

      Where is animal testing safe?

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.