.
.
.
.
.
Zestaw wysyłamy od poniedziałku do piątku do godziny 14:30. Wystarczy do tej godziny zamówić zestaw a wyślemy go jeszcze tego samego dnia.
Test na ojcostwo dla 2 osób (ojca i dziecka) z wymazów z policzka, gwarancją na próbki oraz analizą 24 markerów DNA (jest to bardzo ważne kiedy w badaniu biorą udział dwie osoby) kosztuje 847 zł.
Test można zamówić telefonicznie pod numerem: 534 942 008, na czacie lub wypełniając formularz zamówienia.
.
Zadzwoń! Poniedziałek – piątek: 7:00 – 23:00, weekendy i święta: 8:00 – 21:00
Ważne! Podane ceny promocyjne obowiązują jedynie w przypadku zamówień telefonicznych oraz przez internet. W przypadku zakupu zestawu w placówce/aptece bądź pobrania materiału na miejscu, pobierane są dodatkowe opłaty. Terminy realizacji badań obowiązują pod warunkiem, że próbki zostały prawidłowo pobrane. Laboratorium zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu badania jeśli materiał został źle pobrany lub wymaga dodatkowych analiz. Więcej informacji na ten temat uzyskasz u naszych konsultantów..
Wizyta nawet następnego dnia!
Tel. 534 942 008
Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework. Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail. Keeping your eye on the ball while performing a deep dive on the start-up mentality to derive convergence on cross-platform integration.
Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.
Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.
Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment.
Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.