Anonimowy test DNA
 
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Anonimowy test DNA

Wszyscy doskonale wiedzą na czym polega jawny test na ojcostwo. Czasem można usłyszeć coś takiego, że mamy w obecnych czasach do czynienia z anonimowym testem DNA. Dlaczego mówi się o nim jako o anonimowym? Co należy o nim wiedzieć? Kto może go wykonać?

Jak wygląda anonimowy test DNA na ojcostwo, Dlaczego na wyniku anonimowego testu DNA na ojcostwo nie ma danych badanych osób, Jakie próbki zebrać do anonimowego testu DNA na ojcostwo, Jaki jest czas oczekiwania na wynik anonimowego testu DNA na ojcostwo

Jak wygląda anonimowy test DNA na ojcostwo?
Dlaczego na wyniku anonimowego testu DNA na ojcostwo nie ma danych badanych osób?
Jakie próbki zebrać do anonimowego testu DNA na ojcostwo?
Jaki jest czas oczekiwania na wynik anonimowego testu DNA na ojcostwo?

Jak wygląda anonimowy test DNA na ojcostwo?

Anonimowy test DNA na ojcostwo niczym nie różni się od jawnego badania na ojcostwo. Należy pobrać odpowiednie próbki do badania, które zostają wysłane do laboratorium. Jedyna różnica polega na tym, że w tym anonimowym teście nie ma podanych żadnych danych, nawet peselu. Matka w opisie dokumentu występuje jako „domniemana matka”, ojciec jako „domniemany ojciec”. Ich próbki porównywane są z dzieckiem.

Dlaczego na wyniku anonimowego testu DNA na ojcostwo nie ma danych badanych osób?

Ponieważ, jak sama nazwa wskazuje jest to badanie DNA na ojcostwo anonimowe, które gwarantuje osobie zamawiającej dyskrecję i pełną anonimowość. Przy czym należy wiedzieć, że takie badanie może wykonać dowolna osoba. Nawet taka, której próbki nie trafią do badania (np.dziadek dziecka).

Jakie próbki zebrać do anonimowego testu DNA na ojcostwo?

Tutaj tak samo – może to być wymaz z policzka. Aczkolwiek, jeżeli ktoś chce, aby nikt nie dowiedział się o takim badaniu, to może zebrać mikroślady, czyli np. włoski z cebulkami, ślinę. Może to być także krew. Zebranie mikrośladów jest jednak najbardziej pewne, dzięki czemu nikt nie będzie wiedział, że zdecydowaliśmy się na takie badanie.

Jakie próbki zebrać do anonimowego testu DNA na ojcostwo?

Wszystko tak naprawdę zależne jest od samego laboratorium, gdzie takie badanie jest wykonywane. Należy być świadomym tego, że czas oczekiwania liczy się od momentu dotarcia próbki do laboratorium, a nie od dnia jej wysłania kurierem. Średni czas oczekiwania na wynik testu na ojcostwo to ok. 7 dni. Niektóre placówki oferują, że są w stanie otrzymać wynik od 3 do 5 dni. Dlaczego taka rozbieżność? Jak już było wspomniane – dużo zależy od samej placówki, jak również od jakości próbki dostarczonej do wykonania badania.

https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_01.png

WIĘCEJ BADAŃBadania genetyczne w CentrumDNA

Testy na ojcostwo
Ustalenie ojcostwa nigdy nie było prostsze. Wykonaj badanie i zyskaj bezcenną pewność.
Nietolerancje pokarmowe
Ciągłe wzdęcia i zaparcia? Odkryj wroga w jedzeniu.
Test zdrady
Prosty sposób na sprawdzenie wierności partnerki - nawet w 24 godziny.
Test na raka jelita grubego
Pragniesz cieszyć się życiem jak najdłużej, ale obawiasz się kolonoskopii? Wykonaj ColoAlert!

ZAREZERWUJ TERMINUmów wizytę w domu lub w placówce

Chcesz umówić się na badanie? Wypełnij formularz, a my do Ciebie oddzwonimy i wszystko zorganizujemy.

Szybkie terminy badań

Wizyta nawet następnego dnia!

Bezpłatne konsultacje

Tel. 534 942 008

UMÓW WIZYTĘ

    Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

    Book your visit

      Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_02.png
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_07.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_08.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_02.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_04.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/experience_02.png

      LIST OF ALLFrequently Asked Questions

      What products are cosmetics?

      Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework. Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail. Keeping your eye on the ball while performing a deep dive on the start-up mentality to derive convergence on cross-platform integration.

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.

      Is animal testing legally required?

      Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.

      What are the alternatives to testing?

      Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment.

      Where is animal testing safe?

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.