Badanie DNA - cena, przebieg, cel
 
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Badanie DNA – cena, przebieg, cel

Czy rodzaj badania DNA ma wpływ na cenę, Jaka jest cena badania DNA, Czy w badaniach DNA są ukryte koszty, Czy za wynik badania DNA są dodatkowe opłaty

Badanie DNA wykonuje się najczęściej w celu ustalenia ojcostwa. Oprócz tego, czasami jest ono stosowane aby dowiedzieć się, czy nie ma wysokiego ryzyka przeniesienia chorób genetycznych na przyszłe potomstwo.

Czy rodzaj badania DNA ma wpływ na cenę?
Jaka jest cena badania DNA?
Czy w badaniach DNA są ukryte koszty?
Czy za wynik badania DNA są dodatkowe opłaty?

Czy rodzaj badania DNA ma wpływ na cenę?

Badanie DNA może również pomóc w celach ustalenia tożsamości w różnego rodzaju sprawach kryminalnych lub podczas badania pokrewieństwa pomiędzy różnymi osobami. Czy rodzaj badania DNA ma wpływ na cenę? Oczywiście, że tak. Cena testu DNA uzależniona jest m.in. od celu jego wykonania, rodzaju (metody) oraz miejsca, w którym zostanie zlecone jego wykonanie.

Jaka jest cena badania DNA?

Na pytanie jaka jest cena badania DNA nie można udzielić precyzyjnej odpowiedzi, ponieważ wszystko zależy od tego, jaki wariant badania wybierzemy, czy uda nam się trafić na jakąś promocję, oraz od celu w jakim wykonujemy badanie. Przykładowo, za najpopularniejszy zestaw opierający się na badaniu wymazów, zapłacimy mniej więcej 70zł. Później dochodzą koszty analizy (czas oczekiwania na wyniki to na ogół około 5 dni roboczych), które zazwyczaj sięgają kilkuset złotych. W przypadku badań na ojcostwo, opierających się na analizie markerów (16 lub 24), ceny kształtują się zwykle w okolicy 500-800zł. Jeżeli zaś mówimy o testach dotyczących badań na różnego rodzaju choroby genetyczne, to koszty wahają się zazwyczaj w przedziale od 200 do nawet 1700zł, w zależności od choroby, którą chcemy sprawdzić.

Czy w badaniach DNA są ukryte koszty?

W tym przypadku wszystko zależy od konkretnej oferty. W większości przypadków koszty są podane. Należy jednak uważać, ponieważ czasami początkowa (stosunkowo niska) cena, jest tylko częścią kosztów badania DNA, które będziemy musieli ponieść. Może się okazać, że cena dotyczyła np. tylko zestawu do zebrania materiału, a za analizę musimy dopłacić.

Czy za wynik badania DNA są dodatkowe opłaty?

Jeżeli wykonujemy badania w renomowanej, sprawdzonej klinice, to nie powinniśmy ponieść żadnych dodatkowych kosztów. Osobą, z którą będziemy ustalać wszystkie szczegóły dotyczące badania, powinna podać nam całościowy koszt (najczęściej zestaw do pobrania materiału + analiza.)

https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_01.png

WIĘCEJ BADAŃBadania genetyczne w CentrumDNA

Testy na ojcostwo
Ustalenie ojcostwa nigdy nie było prostsze. Wykonaj badanie i zyskaj bezcenną pewność.
Nietolerancje pokarmowe
Ciągłe wzdęcia i zaparcia? Odkryj wroga w jedzeniu.
Test zdrady
Prosty sposób na sprawdzenie wierności partnerki - nawet w 24 godziny.
Test na raka jelita grubego
Pragniesz cieszyć się życiem jak najdłużej, ale obawiasz się kolonoskopii? Wykonaj ColoAlert!

ZAREZERWUJ TERMINUmów wizytę w domu lub w placówce

Chcesz umówić się na badanie? Wypełnij formularz, a my do Ciebie oddzwonimy i wszystko zorganizujemy.

Szybkie terminy badań

Wizyta nawet następnego dnia!

Bezpłatne konsultacje

Tel. 534 942 008

UMÓW WIZYTĘ

    Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

    Book your visit

      Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_02.png
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_07.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_08.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_02.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_04.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/experience_02.png

      LIST OF ALLFrequently Asked Questions

      What products are cosmetics?

      Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework. Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail. Keeping your eye on the ball while performing a deep dive on the start-up mentality to derive convergence on cross-platform integration.

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.

      Is animal testing legally required?

      Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.

      What are the alternatives to testing?

      Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment.

      Where is animal testing safe?

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.