bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Badania na ojcostwo – co wpływa na jakość i cenę badań?

Badania na ojcostwo są popularną częścią oferty laboratoriów, zajmujących się analizą genetyczną. Testy DNA zdobyły popularność, ponieważ materiał do badań można pobrać w domu, bez stresu i nerwów. Wynik jest gotowy już w 2 tygodnie od przesłania próbek. Dzięki temu można potwierdzić ojcostwo lub uniknąć płacenia alimentów na cudze dziecko.
Czy badania na ojcostwo mogą się mylić, Czy spożywane leki mogą zmienić wynik badania na ojcostwo, Co wpływa na cenę badania na ojcostwo,Co wpływa na jakość badania na ojcostwo

Czy badania na ojcostwo mogą się mylić?
Czy spożywane leki mogą zmienić wynik badania na ojcostwo?
Co wpływa na cenę badania na ojcostwo?
Co wpływa na jakość badania na ojcostwo?

Czy badania na ojcostwo mogą się mylić?

Nowoczesne badania DNA na ojcostwo mają bardzo wysoki wskaźnik wiarygodności, sięgający nawet 99%. Istnieje małe prawdopodobieństwo, że testy będą się mylić, chyba że pacjent świadomie prześle próbkę od innej osoby. Nawet w przypadku nieuważne pobieranego materiału do badania DNA – jeśli zostanie on zanieczyszczony innym materiałem DNA, wynik nie będzie zafałszowany. W takich przypadkach zgłaszana jest konieczność ponownego ich pobrania.

Czy spożywane leki mogą zmienić wynik badania na ojcostwo?

Leki stosowane w chorobach przewlekłych, jak i przyjmowane doraźnie, nie mogą mieć żadnego wpływu na wynik testu na ojcostwo. Analizie poddawane są bowiem markery genetyczne, które są niezmienne, bez względu na to, jakie leki bierzemy. Należą do materiału genetycznego, dlatego też ich kodu nie są w stanie zmienić żadne przyjmowane leki.

Co wpływa na cenę badania na ojcostwo?

Na ostateczną cenę badania na ojcostwo wpływa wiele czynników. Wśród nich warto wymienić typ pobranego materiału oraz metody stosowane w wykonywaniu analizy. Im większe nakłady pracy przy pobieraniu próbki ze strony laboratorium, tym wyższa jest również ostateczna cena badania DNA. Na cenę analizy z pewnością wpływa również sposób wykonywania badania ojcostwa oraz ilość markerów poddawanych analizie.

Co wpływa na jakość badania na ojcostwo?

Jakość testu na ojcostwo zależy już od laboratorium. Znaczenie ma pobranie oraz sposób zabezpieczenia próbek, przestrzeganie przepisów BHP oraz wykonanie samej analizy.Te wszystkie czynniki wpływają na końcowy efekt prac i tym samym na cenę testu na ojcostwo. Jeśli badanie jest przeprowadzone sumiennie i przy wykorzystaniu nowoczesnych metod to nie ma się co dziwić, że w parze z jakością będzie szła także cena.

https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_01.png

WIĘCEJ BADAŃBadania genetyczne w CentrumDNA

Testy na ojcostwo
Ustalenie ojcostwa nigdy nie było prostsze. Wykonaj badanie i zyskaj bezcenną pewność.
Nietolerancje pokarmowe
Ciągłe wzdęcia i zaparcia? Odkryj wroga w jedzeniu.
Test zdrady
Prosty sposób na sprawdzenie wierności partnerki - nawet w 24 godziny.
Test na raka jelita grubego
Pragniesz cieszyć się życiem jak najdłużej, ale obawiasz się kolonoskopii? Wykonaj ColoAlert!

ZAREZERWUJ TERMINUmów wizytę w domu lub w placówce

Chcesz umówić się na badanie? Wypełnij formularz, a my do Ciebie oddzwonimy i wszystko zorganizujemy.

Szybkie terminy badań

Wizyta nawet następnego dnia!

Bezpłatne konsultacje

Tel. 534 942 008

UMÓW WIZYTĘ

    Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

    Book your visit

      Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_02.png
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_07.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_08.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_02.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_04.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/experience_02.png

      LIST OF ALLFrequently Asked Questions

      What products are cosmetics?

      Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework. Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail. Keeping your eye on the ball while performing a deep dive on the start-up mentality to derive convergence on cross-platform integration.

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.

      Is animal testing legally required?

      Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.

      What are the alternatives to testing?

      Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment.

      Where is animal testing safe?

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.