Spis treści
21 czerwca 2018 r.
Krajowe Centrum Badań Genetycznych CentrumDNA wprowadza nowe logo marki. Od 2018 r. Centrum specjalizujące się w testach na ojcostwo posługuje się logo w odświeżonych kolorach, a także nową identyfikacją wizualną.
20 czerwca 2018 r.
Krajowe Centrum Badań Genetycznych CentrumDNA obchodzi w tym roku 10 urodziny. Zapraszamy do zapoznania się z 10 faktami na temat naszej marki i osiągnięć od początku istnienia. Dziękujemy za zaufanie! Czytaj całość
15 marca 2017 r.
Dowiedz się jak dziedziczymy grupę krwi, czy zgodność grupy krwi oznacza potwierdzenie biologicznego ojca i brak zgodności wyklucza ojcostwa. Przeczytaj poradnik
25 listopada 2016 r.
Sprawdź jak prosto i szybko zamówić pewny test na ojcostwo przez naszą stronę internetową. Zobacz film
Zobacz też:
Wizyta nawet następnego dnia!
Tel. 534 942 008
Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework. Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail. Keeping your eye on the ball while performing a deep dive on the start-up mentality to derive convergence on cross-platform integration.
Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.
Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.
Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment.
Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.