Powierzasz nam bardzo ważne dane i informacje. Aby zadbać o ich bezpieczeństwo, wykorzystujemy więc specjalne procedury i systemy. Uniemożliwiają one wszelkim osobom z zewnątrz dostęp do nich, więc Twoje dane są bezpieczne na każdym etapie badania na ojcostwo. Zapewniamy Ci również dyskrecję i możliwość wykonania testu anonimowo. Poznaj zasady, którymi kierujemy się w czasie realizacji badań.
Spis treści
Postępujemy zgodnie z obowiązującym prawem dotyczącym ochrony danych osobowych, więc Twoje dane są u nas całkowicie bezpieczne. Wykorzystujemy je tylko do realizacji konkretnego zamówienia i nie przekazujemy ani nie udostępniamy ich innym podmiotom. Co ważne – nie kontaktujemy się z Tobą w sprawach niezwiązanych z Twoim zleceniem. Nie będziemy więc dzwonić czy pisać do Ciebie np. z ofertą handlową.
Bezpieczne są także dane genetyczne, które są przechowywane w archiwum laboratorium zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 sierpnia 2001 r. regulującym zasady przechowywania dokumentacji medycznej.
Osoby postronne nie uzyskają informacji na temat Twojego zlecenia dzięki trzem ważnym zasadom, których zawsze się trzymamy:
Tak wygląda nasza procedura:
Kiedy ktoś kontaktuje się z nami (np. w sprawie wyniku badania), prosimy o podanie imienia i nazwiska zleceniodawcy testu. Następnie kontaktujemy się w taki sposób, jaki został określony na formularzu zlecenia badania (telefonicznie, e-mailowo). Przed udzieleniem jakiejkolwiek informacji prosimy jeszcze o podanie hasła bezpieczeństwa lub numeru pesel (jeśli hasło nie zostało ustalone).
W jaki sposób? Po pierwsze – przesyłka (z zestawem, wynikiem) jest wysyłana w sposób określony przez Ciebie na formularzu zlecenia badania lub podczas zamawiania zestawu. Możesz wybrać dowolny adres na świecie, a także Paczkomaty In Post, Poste Restante albo jedną ze 100 placówek. Po drugie – jeśli sobie życzysz, na kopercie nie będzie danych ani pieczątek laboratorium (przesyłka dyskretna), a nadawcą będzie osoba prywatna. Po trzecie – personel placówek dostaje wytyczne dotyczące dyskrecji. podczas Twojego pobytu w punkcie.
Jeśli decydujesz się na wykonanie testu ojcostwa do celów prywatnych, nie musisz podawać danych osobowych uczestników. Dzięki temu nie będzie ich ani na formularzu zlecenia badania, ani na wyniku. W takiej sytuacji wystarczy podać dane zleceniodawcy oraz informację, w jaki sposób przekazać wynik (numer telefonu, adres e-mail, adres pocztowy).
Dane osobowe uczestników testu nie są potrzebne, ponieważ każde zlecenie i każda próbka mają swoje unikatowe numery, na podstawie których wykonujemy badanie.
Przeczytaj, jak oceniają nas nasi pacjenci:
Nie ukrywam, że najbardziej obawiałem się, że tak niska cena może wpłynąć na jakość badania a wynik będzie niewiarygodny. Państwa pracownik zapewnił mnie jednak, że otrzymany wynik jest zawsze pewny i jednoznaczny, a niska cena możliwa jest dzięki wprowadzeniu ekonomicznej polityki cenowej. Jestem bardzo zadowolony z obsługi klienta jak i również pomyślnego dla mnie rezultatu badania.
Kiedy znalazłem się w sytuacji bez wyjścia (tak myślałem przed wykonaniem testu) to moim jednym celem było pozbycie się tych okropnych wątpliwości oraz jak najszybsze poznanie. Wiedziałem, że jedynym rozwiązaniem jest wykonanie testu na ojcostwo, dlatego też od razu zacząłem poszukiwania odpowiedniego laboratorium. Zupełnie przypadkowo trafiłem na Państwa stronę (informację znalazłem na innej stronie) i widząc bardzo atrakcyjną cenę za badanie prywatne postanowiłem skontaktować się z Państwem. Bardzo miło zaskoczyło mnie Państwa profesjonalne i indywidualne podejście do mojego przypadku. Otrzymałem odpowiedź na wszystkie moje pytania i wątpliwości, dlatego też w pełni Państwu zaufałem i wiem, że decyzja była słuszna.
Bardzo oczekiwałem na wyniki dlatego cieszy mnie krótki czas realizacji testu. Chciałbym również podziękować za miłą obsługę i pełen profesjonalizm.
Wizyta nawet następnego dnia!
Tel. 534 942 008
Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework. Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail. Keeping your eye on the ball while performing a deep dive on the start-up mentality to derive convergence on cross-platform integration.
Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.
Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.
Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment.
Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.