Czy test na ojcostwo może dać błędny wynik? | Dowiedz się!
 
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Czy test na ojcostwo może dać błędny wynik?

Badanie DNA na ojcostwo wykonuje się w celu potwierdzenia lub wykluczenia biologicznego pokrewieństwa między mężczyzną a dzieckiem, jego wynik jest zatem źródłem niezwykle istotnych informacji, mogących zaważyć na całym przyszłym życiu. Laboratoria genetyczne zapewniają o wysokiej skuteczności swoich badań DNA. Czy rezultat testu w kierunku ustalenia ojcostwa jest rzeczywiście aż tak pewny i niepodważalny? TAK!

100% pewność wyniku!

Ustalenie ojcostwa jest następstwem szeregu zaawansowanych procesów, których przeprowadzenie wymaga nie tylko ogromnej wiedzy i doświadczenia, ale też specjalistycznego sprzętu. Prawidłowo wykonane badanie albo wykluczy ojcostwo na 100%, albo je potwierdzi z prawdopodobieństwem wynoszącym ponad 99,99%.Taki wynik uznaje się za ojcostwo praktycznie dowiedzione. Zarówno prywatne, jak i sądowe testy na ojcostwo polegają, oczywiście w dużym uproszczeniu, na porównaniu pozyskanych w trakcie badania profili genetycznych. Próbkę do testu na ojcostwo stanowi z kolei wymaz w wewnętrznej strony policzka. Można go pobrać samodzielnie lub udać się w tym celu do najbliższej placówki medycznej.

Pozyskane wymazy trafiają następnie do laboratorium, gdzie podlegają już szczegółowej analizie. Jeśli dostarczony przez klienta materiał zostanie pobrany nieprawidłowo, będzie niskiej jakości lub też będzie pochodził od dwóch różnych osób, wówczas klient zostanie poproszony o przygotowanie kolejnych próbek. Nad całym procesem czuwa oczywiście zespół wykwalifikowanych pracowników. Nie ma zatem możliwości, aby otrzymany wynik badania na ojcostwo był błędny lub niewiarygodny.

Do realizacji testu DNA na ojcostwo wystarczą zwykle próbki pochodzące od ojca i dziecka. Czasem dochodzi jednak do sytuacji kiedy otrzymany rezultat okazuje się niejednoznaczny, a więc i taki, który określi ojcostwo z mniejszym prawdopodobieństwem. Dzieje się tak np. wtedy, gdy w grę wchodzi ojcostwo dwóch mężczyzn pozostających ze sobą w bliskim pokrewieństwie. W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie włączenie do badania ojcostwa trzeciej osoby, a mianowicie matki dziecka.

Laboratoria genetyczne, podobnie jak wszystkie inne placówki tego typu, mają obowiązek przestrzegania określonych procedur, podlegają też ścisłym kontrolom prowadzonym przez zewnętrzne instytucje. Każdy etap badania odbywa się pod czujnym okiem doświadczonego personelu, którego zadaniem jest dopilnowanie, aby cały test przebiegał bez najmniejszych zakłóceń.

 

Więcej informacji:

.

https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_01.png

WIĘCEJ BADAŃBadania genetyczne w CentrumDNA

Testy na ojcostwo
Ustalenie ojcostwa nigdy nie było prostsze. Wykonaj badanie i zyskaj bezcenną pewność.
Nietolerancje pokarmowe
Ciągłe wzdęcia i zaparcia? Odkryj wroga w jedzeniu.
Test zdrady
Prosty sposób na sprawdzenie wierności partnerki - nawet w 24 godziny.
Test na raka jelita grubego
Pragniesz cieszyć się życiem jak najdłużej, ale obawiasz się kolonoskopii? Wykonaj ColoAlert!

ZAREZERWUJ TERMINUmów wizytę w domu lub w placówce

Chcesz umówić się na badanie? Wypełnij formularz, a my do Ciebie oddzwonimy i wszystko zorganizujemy.

Szybkie terminy badań

Wizyta nawet następnego dnia!

Bezpłatne konsultacje

Tel. 534 942 008

UMÓW WIZYTĘ

    Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

    Book your visit

      Administratorem Twoich danych osobowych będzie testDNA Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Feliksa Bocheńskiego 38 A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091570, NIP: 634-282-27-48, Regon: 243413225. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności

      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/06/large_blue_triangle_02.png
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_07.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_08.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_02.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/home_experience_04.jpg
      https://centrumdna.pl/wp-content/uploads/2020/04/experience_02.png

      LIST OF ALLFrequently Asked Questions

      What products are cosmetics?

      Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework. Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail. Keeping your eye on the ball while performing a deep dive on the start-up mentality to derive convergence on cross-platform integration.

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.

      Is animal testing legally required?

      Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.

      What are the alternatives to testing?

      Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment.

      Where is animal testing safe?

      Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.