Testy na ojcostwo stają się coraz popularniejsze. Nic dziwnego – podobno co dziesiąty mężczyzna nie jest biologicznym ojcem dziecka, które wychowuje. Choć badania ojcostwa zlecają zwykle ludzie młodzi, to nie można wskazać jednej, najliczniejszej grupy klientów. Nie da się też podać jednego powodu, dla którego decydują się oni na taki krok. Czy można scharakteryzować osoby korzystające z tego rodzaju usług?
Spis treści
Wśród klientów placówek realizujących badania na ojcostwo dominują oczywiście ludzie młodzi. Zaliczają się do nich rodzice niemowląt, które dopiero co przyszły na świat oraz rodzice kilkuletnich dzieci. Pierwszym zależy na poznaniu prawdy jak najwcześniej, drudzy decydują się na badanie DNA na ojcostwo z uwagi na dręczące od dłuższego czasu wątpliwości. Co ciekawe do laboratoriów zgłaszają się także klienci w podeszłym wieku – 60-cio a nawet 70-letni. Zwykle posiadają oni dorosłe już dzieci, problem stanowi jednak trwające przez lata poczucie niepewności, którego pod koniec życia pragną się wreszcie pozbyć.
Mogłoby się wydawać, że z testów DNA na ojcostwo korzystają głównie mężczyźni, jest to jednak bardzo mylne przekonanie. Kobiety również mają wątpliwości. Co więcej współczesna genetyka dostarcza narzędzi umożliwiających stwierdzenie ojcostwa jeszcze na etapie życia płodowego. Takich zleceń jest całkiem sporo. Panie decydują się na test ojcostwa w ciąży głównie z uwagi na towarzyszący niewiedzy stres, który może zagrażać zdrowiu nienarodzonego dziecka.
Na pytanie o przyczyny, dla których ludzie decydują się zlecić badanie DNA na ojcostwo nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi, gdyż motywy są w tym przypadku bardzo zróżnicowane. Inaczej rzecz ujmując: ile par, tyle powodów. Niemniej jednak można wskazać jeden wspólny czynnik, który będzie charakteryzował wszystkie te osoby, a jest nim niepewność co do istnienia pokrewieństwa między danym mężczyzną a dzieckiem. Najczęściej wynika ona z podejrzeń o zdradę. Czasem klienci chcą się po prostu zemścić na swoich partnerach. Nierzadko osoby te wykonują badanie pod wpływem presji otoczenia, a więc przyjaciół czy najbliższej rodziny, która jak mantrę poważa zdanie: „To dziecko w ogóle nie jest do ciebie podobne.” Niekiedy motywy mają wymiar bardziej praktyczny. Chodzi tu głównie o sprawy związane np. z przyznaniem alimentów – żaden mężczyzna nie chce przecież płacić za utrzymanie cudzego dziecka – albo podziałem spadku.
Więcej informacji:
.
Wizyta nawet następnego dnia!
Tel. 534 942 008
Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework. Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail. Keeping your eye on the ball while performing a deep dive on the start-up mentality to derive convergence on cross-platform integration.
Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.
Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.
Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment.
Collaboratively administrate empowered markets via plug-and-play networks. Dynamically procrastinate B2C users after installed base benefits. Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.